24 Mart 2012 Cumartesi

SHUT UP FLOWER BOY BAND

    SHUT UP FLOWER BOY BAND : EYE CANDY

        Bu dizinin bitmesini beklemek için ne kadann sabrettim ne kadannn uğraştım bilmezsiniz.....Ama yine  yenik düştüm iyi mi!!! Yahu gifleri gördüm resimleri gördüm içim gitti yine de dayandım ama gel gör ki arkadaşımın diziden bir kesiti anlatmasıyla her şey döndü :( Ama çok güzel bir dizi gerçekten çok güzel bir diziymiş beee!! :D Konu her zamanki gibi sıradan aslında ama niye izlerken bu kadar merak ediyoruz heyecanlanıyoruz merak konusu :D neyse dizinin konuya geçeyim.

        Konusu:Dizi asi ruhlu tabi hepsi birbirinden yakışıklı ( Gözleriniz ışıdı de mi !! ) 6 kişilik bir grubun müzik sevdasını dostluklarını, aşklarını konu alıyor.
hemenn karakterler ;
 Lee Min Ki - Joo Byeong-hee (Konuk Oyuncu)

 işte bu karakter beni benden alan epeyce güldüren mimikleri elinin kolunun oynayışı bile bir farklı olan ve sürmeli gözleri ile Jack Sparrow gibi kalbimizde taht kuran ama sadece bir konuk oyuncu olup 2 bölümde yer almasıyla beni çok çok feci üzen karakter.Kendisi ilk başta EYE CANDY nin çatlak lideri ve başrol kıza ilk görüşte vuruluyor ve onu İLHAM PERİSİ ilan ediyor :)




Sung Joon - Kwon Ji-hyuk

       Bu arkadaş gördüğünüz üzere bizim Lie To Me deki çıtır oğlan oluyor.Bu dizide bizim çılgın lider diziden ayrıldıktan sonra lider konumuna geliyor ,zibidi gibi görünüyor evet !!aslına tam bir zibidi ama bakmayın iyi çocuk beee

 L (INFINITE) - Lee Hyun-soo

      Evettt  dizide okulda bir dedikodu var .....bu çocuğun bakışları insanı dondurabiliyormuş öyle diyorlar hehe :D ama harbiden o kadar ilginç bakışları var ki içinde koyboluyor insan resmen :D neyse kendisi gerçekte INFNITE grubunda dizde ise EYE CANDY 'nin gitaristi yetenekli deği fakat çok çalışıyor düzgün çalabilmek için . Sevdiğim karakterlerden biri fakat her şeye muhalefet olma gibi bir huyu var arkadaşınnn .

Lee Hyun Jae - Jang Do-il (eye candy'nin bateristi)


       Ben bu çocuğun yakışıklı dan çok güzel olduğunu düşünüyorum gerçi tüm koreli oppalar sağolsunlar bu konuda biz kızları kısakndıracak bir güzelliğe sahip fakat bu ççocuğunnn...mubarek saçları bile benimkinden güzel yaaa!!! yavaş ol abi daha ben öyle saçlara sahip değilim yaaa :( neyse Do İl baterist ve en sessizleri aklı başında olanı desem daha iyi sanırsam . Ama herkes en çok korkulması gerekn kişinin o olduğunu söylüyor ,neden mi ?? İZLE DE ÖĞREN hehe :D

Kim Min Seok - Seo Kyung-jong ( EYE CANDY 'de klavyede)
     Bu çocuğun konuşmasına hasatayım yaa tam Bir BUSANlı kendisi taşralı yani :D çok sıcak kanlı birşey ye sevimli arkadaşımın tabiri ile BICIR BICIR hehe :D

Yoo Min Kyu - Kim Ha-jin (EYE CANDY'nin ana gitarist)

 Bu çocuk da tam bir kadın avcısı hehe söyleyecek pek birşey bırakmıyor kendisine :D

Jo Bo Ah - Im Soo-ah


       ve başrol kızımız aslında kıza ben pek ısınamadım (kıskandım mı ki ne?!? :D  )şöyle ki kız çok sessiz sedasız hani normalde dizilerde kızların bağırıp çağarmaları var ya bunda o yok ama belki ilerde değişir he ....

Jung Eui Chul - Yoo Seung-hoon

     zengin uşağıı....hani pek bir zararı da yok da işte ne bilem ısınamadım kızın peşinde dönüp duruyor üzülecek kişi belli yani :D aynı zamanda neydi bunların grup ismi... neyse işte grubunun lideri oluyor piyano çalıyor bakalım ne olacak durumu  :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder