3 Temmuz 2012 Salı

T-ARA - DAY BY DAY





      Harika bir şeyle geldim :D Evet uzun zaman oldu buraya uğrayalı pek meşgulümde ( :P :P :P :P) neyse gelelim o müthiş şeye....O müthiş şey T-Ara nın yeni albümün Day By Day videosu!!! Bir video bu kadar ilginç olamaz!! Korelilere bir kez daha hayran kaldım resmen..Nereden buluyorlar böyle konuları hiç anlamam.
      Video unni ve dongsengin (abla - kardeş) motosiklet gezintisi ile başlıyor ortamda pek dehşet hani! Sanki savaş olmuş. Kızlardan 14 yaşındaki (grubun yeni üyesi ) Dani kör, ablası olan (artık öz müdür bilinmez) kızıl saçlı unni de onu koruyan kollayan birisi.. Tabii Dani'yi köşe bucak arayan Ji yeon da ayrı bir vaka!! Hala daha anlayamadım nedenini ama içimden bir ses "öz mü öz unnisi! " diyor ya neyse.. Neyse ya ben demeyem en iyisi oturun izleyin devamı nasıl olacak gerçekten merak ediyorum :)
      Ah  bu arada şarkıya melodisine de resmen bayıldım gerçekten çok güzeldi videoya cuk oturmuş!! :D Klibi izlerken resmen film izliyormuşum gibi hissettim :)



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder