27 Nisan 2012 Cuma

GÜZEL BİR GÜN....

                                 Anlatılmaz Yaşanır

 Diyeceksiniz şimdi madem anlatılmaz da ne diye anlatıyorsun...İçimi döküyorum kardeş ...
Geçtiğimiz Pazar günü gerçekten çok güzel bir gün geçirdim.Hayatımda yaşadığım en güzel günlerden biriydi bu yüzden yazasım geldi.Dedim berbat geçen bir sınavın ardından yapılacak en güzel şey güzel bir şeyler yapmak olsa gerek o güzel şeyde işte yaşadıklarımı bloğumda yazmak olsa gerek :P
  Pazar günü için  yeppudaşlarımla buluşup "Japon Amca"ya gitme kararı almıştık teee haftalar öncesinden.Japon Amca dediğime bakmayın sakın google da öyle de aratmayın birşey bulur musunuz bilmem ama aradığınızı yada benim anlatmak istediğim yeri bulamazsınız böyyük ihtimalle :D

Her neyse işte biz sınıf arkadaşımla Kadıköy'de buluşup Taksim'e beraber gitme kararı aldık ( Kaybolma ihtimali yüksekti XD) .Buluştuk ve vapura ardından Karaköy'den Zaman Tüneli denen o şeye bindik( çok hoştu ya ben arada duraklar var sanıyordum meğer direk Taksim'e gidiveriyormuş :D ) .Zaman Tünelinden sonra kızları aradık bin türlü uğraş sayesinde birbirimizi bulduk ( birde daha önceden buluşmuşluğumuz var hani hiç görüşmesek ne yapacaktık hiçbir fikrim yok :D ).Ve Japon Amcaya doğru yollandık o ara sokak senin bu  ara sokak benim derken ( bilmiyorum belkide o kadar aralarda değildi ama bana çok karışık geldi yeri ama ara bir sokaktaydı orası kesin :P ) geldik ve içeri girdik...İçerisi o kadar güzeldiki bayıldım bayıldım sanki bir Japon evvine girmişim gibi hissettim.Tabi hemen   resim çektim :D.Ortam harikaydı hem Gaya Restaurant gibi kokmuyorduda :D .Neyse işte oturduk hemen sonra bir uşak geldi kıvırcık gene o da benim çingumun hazırlıktan arkadaşı çıkmasın mı hehe Meğer çocuk bizim okuldanmış :D Birde Japon kızımız geldi :D ay o ne sevimlilik ne kibarlıktı bittim resmen :D Bizi hoşladı hemen menüleri dağıttı gitti..Biz tabi ne yiyeceğimizi önceden karar vermiştik (Allah'tan nceden karar verdik yalnız yoksa bir iki saat düşünürdük ) tabi cevap :SUSHİ hehe ....yanında da içinde yılan balığı olan kimbap aldık .Merakla ne gelecek nasıl birşey olacak diye beklerken Japon kızımız geldi ve masayı ayarladı daha doğrusu bizim( ben ve dimam) masayı o ayarladı diğerlerininkini kıvırcık ayarladı.Ama bu nasıl bir yavaşlık amannn kibarlıktır :D çubuklarımızı dizdi sıcak ve ıslak olan havlularımızı masamıza koydu Soya sosunu Japon usulü küçük (ÇOKK KÜÇÜK ) tabaklara döktü.Ufacık bir yardımda bulundum öyle bir Teşekkür edişi vardı ki.... Anlatılmaz yaşanır hehe.masanın tamamının resmini çekmeyi unuttum o heyecanla ama elimde bu var ;)

İşte o yandaki pakette olan sıcak havlu tabi biz onu kullanmayıp eve getirdik XD
Bu da çubuğum hehe şu altındaki çiçekli şey var ya adını bilmiyorum artık :D sofradaki herkesin değişik şekilliydi .Çok ilginç bu Japonlar ya.Bir kişinin fasulye şeklinde birinin yaprak şeklinde farklı farklıydı işte :D 
Neyse işte en sonunda yılan balıklı kimbap ve sushi geldi önce yılan balıklı kimbapı denedim biz ...Evet tahmin edebilirsiniz surat ifademizi hehe sonrada belki daha güzeldir diye sushiye geçtik etler çok hoştu ( tadı değil be rengi hehe) .Gökkuşağı gibi renkli renkliydi ..Yeşil et kırmızı,turuncu....
Neyse onuda denedikten sonra Japonlarla damak tadımızın uyuşmadığını anladık ve gözlerimizle hafiften WC arandık XD yok yok korkmayın olmadı herhangi birşey :D Neyse sonunda dedik ağız tadımız yerine gelsin bir Kızarmış Dondurma yiyelim ( bu şey adını tadını bilmediğim halde sevgili mamurum sayesinde rüyalarıma girdi :D )Sushi ve kimbapın üstüne bu kızarmış dondurma açlık çeken bir insanın koca bir masa yemeğe kavuşması gibi birşeydi XD .Onu da yedik ve toplam 7 kiş 65TL ödeyerek ordan çıktık.Yani fiyatlar gayet uygun.Tabi bizim gibi sushi ve kimbapı 1'er 2'şer diye ısmarlarsanız :D Ama zaten bize göre değil eğer çok merak ediyorsanız en fazla 2 tane alıp bir deneyin önce ;) AAA bu arada biz otururken içeri 2 tane çocuk girdi bizden büüyük artistlik yaptılar 1'er tabak (içinde kaç tane vardı bilmiyorum) kimbap aldılar .Yüzlerini görmeniz lazımdı içten içe koptum en azından onlar geldiğinde biz kızarmış dondurmadaydık :D .Ve sonuçta o koca tabaklardan 1'er tane mi 2'şer tane mi ne yiyip kalktılar :D 
 İşte sonuç olarak sen Türk'sün abi Türklüğünü bil ve geç otur adam gibi kap kebabını lahmacununu  ye diyorum (kendime de dedim aynını XD) .Bir daha bir yeppudaş buluşması olursa lahmacun kebap....Adam olana çok bile anacım :D  


Bunlarda Japon amcada çektiğim diğer resimler :D 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder