14 Mart 2012 Çarşamba

B1A4- Baby I'm Sorry

 
B1A4-BABY I'M SORRY


    Nasıl başlasam bilemedim neyse bugün okula gittim tabi bende bir heyecan bir heyecan öyle ki o kadar yolu geri dönebilirdim sırf şu videoyu izleyebilmek ve sevgili yeppudaa'm da resimleri paylaşabilmek için :D hadi resimleri geçtim videoyu izlemek zorundaydım.

  Dersin bitmesini sabırsızla bekleyip koştura koştura bilgisayar odasına gittim videoyu açtım kulaklığı tatktım ama o da ne ' mubarek yapılır mı bu bana!! ' ses çıkmıyordu ahh bu okul bilgisayarları var yaa.... saya söve izledim müziksiz de olsa bizimkileri görünce heyecandan kalbim pır pır pır pır Allah'ım bu ne heyecan Jin young'umun gülüşü, CNU nun bu erkek olmuşmuş  havası  Gongchan ın (her ne kadar sarı haline alışamasamda Gongchan hala sevimli :D ) sevimli tavırları , Sandeul un olgun tavırları sesi ,Baro'nun hele girişteki artisliği felan beni bitirdi bitirdi :D videoyu izleyip koştura koştura arkilerimin yanına anlatmaya giderken telefonu da düşürüp dağıttım orasıda ayrı ama olsun anacım değer :D ben Çok tatlı Çok tatlı diye diye inleyişlerim sevimli olmaya çalışan mimiklerimle sanırım epeyy bir dikkat çektim 80 erkekli sınıfta :S (berbat bir durum sonradan farkettim sınıfta olduğumu :S ) .
  
   İşte sonra telde twitlerimi incelerken telefonumun video açabildiğini farkettim( bunlar derste oluyo tabe) o_O açıldığını bilmiyordum valla !! sonra tekrar ders bitsinde izleyeyim müzikli gene şu videoyu diye oturduğum yerde dur dur durama pek heyecan yaşadım bugün derler ya " 40 yıl yaşlandım " aynen öyleydim :D sonunda bitti ve kavuştum videoma adam akıllı buyrun sizde kavuşun ;) pek bir büyümüş bunlar haberiniz ola kalbi olanlar izlemesin (o kadar bişi yok aslında ama ben hala bunları küçük çocuk olarak görüyordum adrenalin yükssekti bende izlerken ondan yani :P)

 

 alın bu da kamera arkası :D kamera arkasına bakınca yok ya bunlar büyüme büyümemiş onlar hala bizim tatlı,şebek,yaramaz B1A4 !!!

                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder