18 Şubat 2012 Cumartesi

Koreli Gören Masum Mühendis

                                                 KORELİ GÖREN MASUM MÜHENDİS
 
  Evvettt....bu benim ilk blog yazım...aslında ne yazsam bilmiyorum da bir iki bişi yazayım madem açtım o kadar diyerekten başlıyorum :D
   İlk olarak kendimden bir kaç bişi diyeyim :) başlıktan anlaşıldığı üzere mühendislik okuyorum ahhh hemde ne mühendislik!!! elbet daha zorları var ama hazıra ve rahata alışkın biri olarak baya zorlandım sankii :D abartıyor muyum yaa ikileme düştüm şimdi hehe ..neyse şu Koreli Gören Masum Mühendis işi de elektronik elemanlar hocası sağolsun azıcık kopiş çektim :D :D kendisi kesinlikle normal olmayan bir insan!! tamam kendimi de pek normal görmüyorum ama.....bu adam harbi anormal her derste saçmalayacak ama tüm sınıfı yerlere yatıracak kadar ilginç şeyler üretebilen bir insan aslında her okula her bölüme lazım olan birisi :)neyse bize söylediği lafta işte  "Uzay Mekiği Şartnamesi Gören Masum Mühendis".....ne alaka gibi gelebilir ama o ortamda gayet alakalıydı :D neyse işte bende Kore sevdası adına bir blog açam dedim ilk konuma da adı ne olsunn ne olsun diye düşünürken aklıma bu geldi :D neyse bugünlük bu kadar sanırım bu blogta çoğunlukla kore dizileri filmleri ve belki japon filmleri dizileri...aman neyse işte Uzak doğu diyeyim adına paylaşımlarım bunlarla ilgili olur diye düşünüyorum ama hiç te belli olmaz bekleyin beni anacım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder