13 Mart 2012 Salı

B1A4-IGNITION



      Bugün ne kadar heyecan yaşadım , ne kadar mutlu oldum ev temizliğinde çektiğim tüm sıkıntının uçmasına neden olan yeni albümümüz çıktı :D :D :D sanki albüm benim :P albümümüzzz :P bir BANA olarak albümle gurur duyuyorum çünkü bu ilk full albümümüz :D
      Albümdeki Baro ve missA den Min'in birlikte söylediği şarkı çok güzeldi Baro nun sesi gerçekten çok ilginç.Bir arkadaşın dediği gibi  "kalın ve tırtıklı,cips gibi!!" hehe bu tanım aklıma hergeldiğinde gülüyorum ama harbiden öyle bir sesi var :D neyse sandeul un slow olan solosu da ayrı güzel Sandeul un sesi de gerçekten çok güzel:D ama benim tekrar tekrar ve tekrar dinlediğim şarkı "Baby I'm Sorry" niye mi? şarkının güzel olmasından başka asıl sebep şarkıyı Jin young un yazıp bestelemiş olması :) kendimden geçtim yine :S  neyse albüme geleyim IGNITION 





Çıkış Tarihi: 14.03.2012
Tür: Pop Dans
Dil: Korece


Parça Listesi:
01 Baby I’m Sorry
02 This Time Is Over
03 So Fine
04 Super Sonic
05 둘만 있으면 (Baro Solo Feat. Min -Miss A-)
06 웃어봐
07 Feeling
08 짝사랑 (Sandeul Solo)
09 You Are My Girl
10 Wonderful Tonight (Unplugged Remix)
11 Baby I’m Sorry (Inst.)

 

 upppss indirme linki mi işte burada :


                                         

                                         




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder