23 Nisan 2012 Pazartesi

♪ ♫ ♩ ♬ 1.Yıl Ve 2.Yıl ♪ ♫ ♩ ♬







 Aslında bunu çok 2 gün önce yazmalıydım değil mi ?? çommal çommal biane BANA kardeşlerim... Bu ayın yani nisan'ın 21'i ilk mini albümümüz olan Let's Fly 'ın çıkış tarihiydi ...Ama üzülmeyin üzülmeyin bugün onların ilk BANA önlerine çıktığı gün hehe Çok mutlu oldunuz değil mi :D eğer olmadıysanız söyleyin size çok güzel efektli şekilde ÇUGOŞİPPO!!! diyebilirim kekeke neyse işte kaç gündür 1.yıl kutlamaları yapılıyor her ülkeden videolar resimler gönderildi çok güzeldi twitter da trend bile yapıldı :D çok mutluyum inşallah B1A4 ile nice nice nice yıllar yaşarız  ve İNŞALLAH şu ggüzelim caaanım ülkem TÜRKİYEme de yolları düşer de biz garibanlar da sevinebilirik .
çıkışlarından bu yana altı üstü 1 yıl oldu ama ben onalrı o kadar o kadar o kadar sevdim ki sanki 40 yıllık tanıdığım insanlarmış gibi hissediyorum bu nasıl birşeydir yahu hehehe



 





şimdiii 2.yıl işine gelecek olursak o da sevgili Boice'lere HEY boice kardeşlerim 2. yılınız hayırlı uğurlu olsun!!! evet bu gün aynı zamanda CNBLUE'nun Boice ismini alışının 2. yılı onlar içinde birşeyler yazmak isterdim aslında ama aslında şu an ders çalışıyor olmalıydım :S :S Ama şunu diyeyim Blue Boy'lar gerçekten  yaptıkları herşeyle tüm övgüleri hakediyorlar ..Çok iyi çocuklar şarkıları çok güzel ve yardımseverler onları da gerçekten seviyorum.Bu arada bilmeyen var mı bilmiyorum daha önce söylemiş de olabilirim blueboylar 2 ay ara verdiler sesleri soluğu çıkmıyor aynı zamanda 4 kişi aynı twitter adresine sahipde olsa bu mutlu günde henüz sesleri çıkmadı ilginç ama gerçek hehehe benden bu kadar artık başka bir yazıya kadar okuyan okumayan ucundan bakıp geçen herkese Anyong!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder